Att lita 100 på dig gör mig varm!

Ja har perioder då ja har svårt o släppa olle (drf linan) o vissa perioder litar ja inte på olle, men ja försöker endå att jobba o inbila mig att ja litar på honom, vad leder detta jo till tjat tjat o tjat, nej gå inte där, nej kom, nej gör inte si eller så, inte fan tänker han lyssna på mig om ja tjatar! 
är ja osäker, nä då får han gå i koppel, för han känner ju min osäkerhet, o samt att tjat gör att han stänger av o de bara blir konflikt genom att han drar.
 
Idag litade ja 100% på min räv<3 han springer i lina, hit o ditt o är inte vid mig utan runt mig, men ja vet att han kommer snart, han behöver inte gå vid min sida när han e "lös", de e till för att han ska få springa, han sprang o va lycklig! han va så lycklig :D o då ja lita på honom o inge j*vla tjat gjorde att han lyssnade när ja väl bad honom stanna eller komma, han va verkligen super duktig idag<3 nu går allt åt rätt håll igen då tilliten e tillbaka :D
 
har man en hund som sticker då tappar man lätt tilliten när han väl e lös/lina, ja hade honom lös hela förra hösten o vintern, men sen i våras slutade han lyssna... ja tappa honom, men nu verkar vi vara tillbaka på rätt väg igen :D
denna gång ska vi gå sagta framåt o inte tappa varandra, utan de e roligast o vara hos mig o inte den där doften/människan/hunden/viltet ja vad vi nu stöter på! vi e på god väg :D o ja tror på oss, ja tror på honom<3
min stjärna<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0