Dagens aktivering


Kommentarer
Postat av: Anna @ Rocktassar

Hej, tack för hjälpen med almanackan. Jag älska också den bilden, den hänger inramad på "rosettväggen" ;) Det blev två andra bilder, med två av mina favoritcitat :p Ska lägga upp bilder när den kommer hem!

Kul aktivering =)

Svar: åh de måste vara en riktigt snygg vägg :Dokej, ser fram emot o se vad du valde för bilder :)
Elin Albertsson

2014-01-01 @ 15:39:27
URL: http://www.rocktassar.se
Postat av: Anna-Li & Pixie

Okej, då ska jag väl ta och hjälpa till med läggandet du hade problem med :)

För det första så måste ju handtecknet bort. Du kan pröva att backa och säga ligg och klicka + belöna där han ligger.

Om du vill dra igång honom så han får mer energi kan du ju testa att kampa, eller slänga en leksak typ två gånger och sen säga ligg - lägger han sig så klicka och kasta igen. Sånt som kan få igång honom lite.

Sen byter du till att stå fot med honom och säga ligg, bara stå still och kommendera. Belöna på marken (så han vet vart han får belöningen, var han ska vara) och upprepa ett par gånger.

Efter det kan du testa att gå lite, inte för fort, och kommendera. Lägger han sig inte så får du gå tillbaka till det jag just skrev innan, backa ett steg i utvecklingen. Viktigt när du börjat gå och kommendera att du inte fortsätter hela vägen utan klickar och belönar direkt när han gör det han ska. Annars måste han vänta så länge, då kommer han tycka att det är ovärt.

Skriv gärna här på bloggen eller kommentera i min blogg hur det går för er :) Och videor är alltid bra!! Lycka till!

Svar: Tack ska testa :D han kan ligg vid min sida så ska testa o börja gå sakta framåt :)tack så jätte mkt, självklart hör ja va mig hur de går :D
Elin Albertsson

2014-01-04 @ 22:27:50
URL: http://tollarpixie.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0