Dyrare än någonsin<3

Idag har de varit skit väder, lerigt o äckligt!
olles favorit väder, eller inte -____-
 
har fått dra ut honom hela dagen idag! då han inte gillar o bli skitig om sina fina tassar ;)
sen på eftermiddagen tänkte ja att vi kunde ta en lite längre runda o han kunde få springa lite, de ja glömde, har nog aldrig sätt olle sprina runt när de e äckel väder (om han inte leker med en kompis)
men aja han fick gå i linan o han gick vid mig hela tiden! så hör ja några gå bakom oss då e de en hundägare med hans 2 hundar som bor typ vid oss, så olle vet vilka de e, o när han märkte dem skvallra han snyggt o lyssna på mitt fram kommando :D han stanna o titta några gånger men lyssna på mitt fram :D så duktig han va<3 sen vek dom av efter ett tag o så mötte vi dem igen o olle lyssna på mitt fram, inte en enda tanke o sticka :D
så jävla stolt ja e över honom<3 o han lyssna vart han skulle gå, o fram, stanna, kom, ja allt lyssna han på<3
 
Sen på kvälls promenaden hade de börja regnat, så gegga + regn, fick dra runt olle!
sen mötte vi 2 hundar, olle passera dem med ren nyfikenhet, ingen osäkerhet någnstans :D
så jävla stolt ja e över honom<3 träningen har givit resultat :'D (endå om en av hundarna gjorde utfall)
 
idag är min prins dyrare än någonsin<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0