Grymma hundar<3

Idag träffa ja Therese o Milo en sista gång detta år :(
väldigt ledsamt :( 
 
Men vi hade riktigt kul :D vi gick el ljusspåret o hundarna va lösa o busade o röjde o hade super kul :D
den glädjen olle har när han e helt lös den e otrolig :D så härligt o se<3
o min älskade pipa ja köpte i augusti är perfekt :D olle har fattat grejen blåser ja kommer man!
lite mer träning så sitter de nog till 100 :D
Grymt nöjd över olle iaf<3 o söta Milo va oxå otroligt duktig :D *viskar* tillomed duktigare än olle (a)
 
Sen vart de fotbollsplan ett tag till hundarnas stora glädje :D sen gick vi hem (då va dem kopplade)
 
när ja väl kom hem åt ja lite, prata lite med min bror som va här, sen la ja mig o såg på tv o somnade, sov inte så bra inatt... så behövde några extra timmar... 
 
Sen under kvällen vart de apporterings träning i köket, vi har alltid kört avlämning framifrån, men nu har ja bestämt mig att ja vill ha den från sidan, så vi började träna på de, o efter några gånger med hjälp klarade han av de bra själv, så imorgon blir de troligen apporterings träning utomhus o fortsätta träna på avlämningen vid sidan :)
 
Sen får ja se om ja kmr på något bra sätt o träna in flyball på, då den SMÄLLER varje gång så e den lite läskig tycker olle (han e väldigt ljudkänslig) 
så måste komma på något bra sätt o träna på så de bara e POSETIVT, smällen ska vara BRA :D
 
Min favorit apporterings bild på olle från i sommras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0