Jävla fucking 2013.....

27dec..... Ett datum ja ALDRIG kmr glömma, aldrig, o inte på ett bra sätt.
för idag vandrade min älskade farmor vidare, hon lämnade jorde livet o vandra vidare, ja hoppas du e i fina händer nu utan oss...
Ja hoppas du återförenas med dem som redan vandrat vidare....
 
Du  lämnade jorden med ett stort tomrum, hur fan ska ja orka resa mig upp igen?
ja har fallit många gånger, men denna gången orkar ja inte...
ja fick träffa dig 23dec o ja va glad att vi åkte ner o ja e glad att ja valde o vara hemma o salpp se dig så dålig som du vart....
 
Ja älskar dig FARMOR, min farmor, ja vill ha dig tillbaka, mest av allt vill ja ha min FRISKA farmor tillbaka, men de va många årsen du va ditt gamla ja....
 
VILA I FRID MIN ÄLSKADE FARMOR<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0