Min bästa olle!

Igår kväll somna ja 23(!!!) gud va skönt o få somna tidigt! o sen vaknade ja runt 9 o va P I G G !!!
sån jävla kännsla vet inte sist de hände :D så ja drog mig iaf till halv 10 ;)
sen gick ja o olle upp vi åt frukost, han tyckte de va konstigt att han inte fick gå ut direkt efter sin frukost då när ja går upp sent får han alltid äta o sen ut (så äter ja när vi kmr in) men nu när vi gick upp så tidigt så fick herren vänta på sin tur ;)
Vi tog en promenad, sen chilla ja lite sen drog ja ner till frisören, klippte av mer än 1dm :o
ångrar att ja tog så mkt på längden! :( men tröstar mig med att de behövdes...
va inte meningen att de skulle bli så kort som de blev, men när ja vant mig blir de väl okej hoppas ja ;)
annars e de väl bra om ett par månader eller något ;D
 
 
Sen chillade vi hemma ett tag, sen vart de träning för olles o min del, först vart de apportering av olika föremål här hemma, han e så duktig, han tar verkligen allt :D !
 
 
Efter de vart de inkallnings träning, han va super duktig! ibland tveka han men största delen kom han :D
efter de vart de lite bus o o fotografering :)
 
Olle va super duktig under hela träningspasset samt fotograferingen, kom ett par o passera olle va hos mig, mina gannar kom hem o olle kollade bara åt dem o sket i dem :D
så stolt ja e över honom! förut gick de inte ens o ha olle lös på tomten för han stack o vägra lyssna!
så ja e oerhört stolt över honom<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0