Mitt år 2013!

JANUARI
* 16jan kastrerades Olle
* Olle kunde vara helt lös utan problem
* Vi grillade korv i skogen i Falun o olle sprang lös o busade o tiggde korv ;)
* Vi gick till rastgården o där träffade vi en labbe som hete Emil som olle busade med
* Jag fick valpbilder från förra ägaren
 
 
FEBRUARI
* Vi åkte till Djurmagazinet i södertälje o hade "tollar träff", Olles farmor Luva träfa vi, samt alla andra av hennes ägares tollare, samt en halvbror till olle 
* Jag o Olle åkte ner till Nynäshamn där vi träffade Gabi med sinna hundar Jackie o Morra och Johanna med sin hund Indra 
* Jag o Nicklas åkte ner till gbg (då han skulle lämna sin jobb bil) då träffade vi Amela o Ruby :D
* 4feb firadde ja o olle 1år tsm
 
MARS
* Olle träffade sin gämnåriga kompis Bosse
* Tollar träff i Mora, apportering stod på schemat 
* Träffade Helen med sina Borzoer Simon och Bubblan (Erik Lex o Troy va oxå med)
* Umgicks väldigt mkt med Erika o tollar grabbarna!
 
 
APRIL
* Olle fick en såndär populär nätboll som alla älskar, han ratade den xD
* Allergi utredningen började, han fick enbart äta allergi fodret i 8v, schampo 2gånger i veckan 2-3veckor och öron rengörning
* Ja o Nicklas åkte på krysning 
 
 
MAJ
* Köpte riktig frisbee till olle
* Olle ställdes på en inoff o fick BIR o HP<3
 
JUNI
* Olle o ja tävlade i agility (båda hopp o agility klassen) för första gången, blev diskad o kom på 12plats av 13
* Olle fick en egen pool 
* Jag o Olle åkte upp till Sandra o hennes hundar i Sandviken o va där 1v
* Olle fick diagnosen KVALSTER allergiker...... 
* Sandra förljde med mig o Olle hem o va här 1v
* Vi lånade Grynet o åkte till klubben o tränade agility 
* Vi åkte upp till sthlm o träffade lite blandat folk 
* Olle fick ett kyllhalsabdn som användes flitigt samt en kroktestad bilsele (Y)
 
JULI
* Olle fyllde 2år
* Vi va på Agility läger (Botkyrka BK)
* Vi miljötränade på riddar dagarna här i Mariefred
* Olle badade massor!
* Olle började med FODAX färskfoder
* Vi va i Västerås under Power meet, olle skötte sig as bra!
* Olle fick sitt FJANTEN halsband<3
 
 
AUGUST
* 1v semester i HÖÖR
* Tollar speciallen 
* Ställde olle på speciellen (oplaccerad men bra kritik)
* Umgicks med tollar folket<3
* Olle började simmträna på riktigt (inte bara lek utan riktig träning)
* Anmälde olle till en agility tävling som ja själv visste att han inte skulle klara av... (dum som ja e)
* Va med i tv med Dog parkour sweden "städa sverige"
 
 
SEPTEMBER
* Valpmys med Yoshi<3
* Jag o Therese träffas för första gången o hundarna vart BFF direkt<3 :')
* Olle fick sin väska
* Jag fyllde 20år
* Ja va funkis för första gången på en agility tävling, o Olles halvsyster va där o van ;)
* Olle började ta sina allergi sprutor som han ska ta i (minst) 1år
 
 
OKTOBER
* Började klicka in bilen för o få den till en rolig plats!
* Olle börja studdsa framför mig i ett hundmöte ja snubblar över honom skrapa upp handen o fyfan va ont de gjorde...
* Olle böjra kunna vara helt lös på åkern :D
* Olle o ja va med i en trick tävling o van ett LED halsband 
 
 
NOVEMBER
* Olle träffade Douglas för första gången
* Olle o ja åkte till Mikaela o Zacko 
* Olle fick en overall, va lite liten men den funkade (han fick en ny månaden efter som sitter bättre)
 
 
DECEMBER
* Julfotograferng
* Slalom träning, äntligen ramla poletten ner i slalomet :D
* Min farmor vart riktigt dålig, o svävar lite mellan liv o död.....</3
* Jul :D
* Vi fick lite snö :D men som försvann dagen efter....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0