Om 5dagar....

....Är de nytt år, nya möjligheter, o de kan bara bli bättre! 
eller?
 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja

Har du några nyårslöften?
- Förra året hade ja inte, men iår har ja ^^ 

Bästa köpet?
- Mitt 50mm objektiv :) 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej ^^

Vilka länder besökte du?
- Sverige ;D

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Brytt mig om ando o jämfört andra med mig o olle, ist för o nå våra mål o fokusera på oss :)

Bästa minnet från 2013?
- Tollar spec va årets höjdpunkt så måste väl varit den veckan!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- eh... ja ^^

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- LEDSNARE!!! hela året har beståt av ångest o tårar.....

Favoritprogram på TV?
- Inge spec

Är det något du sakna från 2013?
- Veckan i skåne

Vad ser du mest fram emot med år 2014?
- Ett tränings o förhoppningsvis tävlings år med Olle, träffa lite halvsyskon från olles mammas sida, tollar spec, o bara njuta av tiden tsm med min bäste vän<3
 Bollen e köpt på tollar spec, 3st leksaker för 100kr, denna va en av dem! den e mkt godkänd av min bollkåta tollare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0