TRÖTT o HUNGRIG.... bråka inte med mig då...

Vart bråk här hemma då ja inte ville äta de som serverades, nej ja svälter hellre än o äta något ja inte gillar eller är sugen på, ja de e dummt! men sån e ja.
 
sen tickade klockan på o ja va tvungen o lämna rummet för o gå ut med olle, då leta ja som en galning efter olles koppel o va as förbannad att NÅGON lagt de där de inte ska vara, sen ja kom på att de låg i min jacka (då olle va lös på tomten innan vi gick in sist) sen när vi väl kmr ut brast de, tårarna bara sprutade.
ja orkade seriöst inte med mitt liv, bråk om små saker som gör mig förbannad....
så ja gick där ja visste att vi inte skulle möta någon, en mörk väg, va lagom rädd o stöta på vildsvin som brukar vara där.... men ja va tvungen o gå där, o en kort promenad med olle fick mig på lite bättre humör.
han fick mig iaf o sluta gråta (a)
 
o när ja kom in så sa mamma att vi kunde åka ner o köpa en ica pizza till mig, så de gjorde vi, så ja fick min middag tillslut!
 
Ibland e de lagom jobbigt o vara extremt(!!!!!!!!!!!!!!) kräsen, de e få grejer ja äter....
ja hatar att de e så, men vafan ska ja göra, ja försöker smaka nya grejer men nej de går inte ner, o vissa grejer tvingar ja ner men inget ja kan äta mig mätt på :(
undra vafan ja ska leva på?.....
 
 
Aja tittat lite på ny mat till olle, men vet inte, ja ska nog ge FODAX lite mer tid, sen får ja se om ja kanske byter efter nyår eller inte, allt beror på hur ja tycker de fungerar, har han fortfarande klåda efter nyår lär ja byta till ett spannmåls fritt foder o hoppas på de bästa!
många e så jävla dyra tyvärr :(
ingen lär ju vara lika billig som fodax, men hoppas på att hitta något bra foder till bra pris! (då ja inte själv betalar så kan ja inte ta vad som helst) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0