Visste ni att....

* jag älskar o följa ensam mamma söker och unga mödrar (Danmark)
* jag har varit en schäfer människa sen ja var 12år
* jag har bestämt nästa voves kennel (oavsett om de blir tollare eller aussie så e kenneln vald, bara o se om dem gillar mig ;p)
* jag skulle aldrig kunna ha en hund som ren sällskaps hund
* jag stöter hellre på en varg en ett vildsvin i skogen
* jag älskar vilda djur (utan typ tråkiga älgar,rådjur, vildsvin o sånt xD) 
* möt få som på direkten accepterat Olles namn, får ofta reaktionen som att de e ett skämt
* Olle är kastrerad (16/1 2013) 
* vi har tävlat i utställning o agility 
* vårt mål på tävlings plan, ha lika kul som på träning om inte ännu roligare! River vi ett hinder och? Vi hade kul :D 
* Olle har varit den svåraste hund ja någonsin jobbat me, aldrig jobbat med"problem" hundar innan, så han var/är en utmaning varje dag, men går åt rätt håll :D så nu klarar ja vem som helst ;)
* hade ja vetat om Olles problem innan tror ja att ja hade backat, men e glad att mitt knäppo är min<3
* lär inte ta någon mer omplacering, iaf inte på många år 
* vårar största mål är att nå SM i agility (oplacerade) 
* Olle har problem med osäkerhets som förvärras genom att okända bara gått fram till honom utan lov! Skrämt honom! Varit elak mot honom! 
* Olle är min bebis, bortskämd så de heter duga<3 
* hade Olle kommit som valp hade han fått heta Shadow eller Fox <3 
* jag träffa 3tollare vara 2 hade ja tränat med innan Olle kom in i mitt liv, INGEN va de minsta lik Olle i träningen :p
* Olle e världens mamma gris! Väljer mig framför mkt, MEN ute o han e lös händer de (för ofta) att öronen stängs av... Men vi jobbar på de skam den som ger sig! Han ska få uppleva lyckan o vara lös igen :)
* ja har älskat djur särskilt hundar sen ja va jätte liten
* jag har velat haft barn sen ja va 15 tills nu! Idag vill ja INTE ha barn, ja vill leva med mina djur, sen om 5-10år ja vem vet hur de ser ut då ^^ 
* jag vill flytta till Dalarna,Värmland eller ner mot Småland 
* dröm boende: stor villa, finnas en tränings hall (ska kunna bygga en agility bana minst), finnas inhängnad tränings del på tomten (då hinder ska kunna stå ute o inga hundar ska kunna skada sig om dem springer ditt själva), inhägnad tomt, nära till SKOG och gärna till vattnet! 
* jag vill gifta mig på en strand i Thailand o rida in på en elefant (svensk prest) 
* jag är kristen, men tror inte på Gud, gått i kyrkan till o från sen ja var liten (enda i familjen som går i kyrkan, sen ja fick Olle händer de mer sällan) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0