ÄNTLIGEN FREDAG

Nu e de fredag = IDOL, Erik o Elin, 1an o 2an ;)
 
Idag har ja inte gjot så mkt, rasta olle, åt o städa för o sedan gå ut på en springtur med Olle, hej o hå att min kondis e sämst, men fan vi jobbar på de! 
olle fastna lite här o där tyvärr... så fick gömma mig några gånger, sen tillslut tröttna ja på hans beteende så ja gick o hämta honom utan ett ord, tog honom kort vid min sida o gick en bit med honom för o sedan sätta honom o ja gick vidare o kalla in honom (med ryggen mot honom) han kom, fick beröm! o sedan fri kommando :)
o ja fortsatte springa o olle trava på skit bra bakom mig!
o ja va sjukt nöjd över slutet :D
 
En sak ja har lärt mig iaf att han inte kmr få vara i lina när vi e ute o springer hedanefter, utan han får vara i midjebälte :) iaf tills han lär sig o springa på o stanna o göra sitt men o komma vidare o inte fortsätta lukta o ha sig.
 
Minst 1 pass fys träning i veckan ska vi få in, olle ska ner i vikt, o vi båda ska få bättre kondis ^^
vårat mål e att till våren ska han ha gått ner, o vi båda ska fått bättre kondis :) 
o till våren börjar äntligen simmträningen igen, rätt tråkigt för mig ;) men olle älskar de, så vad gör man inte för sin älskade vän? :D
 
 
Har ni några tips på bra fys träning man kan köra under höst o vinter?
mer än: joging turer, drag, backträning, ogämd teräng? 
 
 
Hoppa från bryggan ner i vattnet 
 
Väntar spänt på att ja ska kasta iväg leksaken
 
Olle simmar efter leksaken
 
Hoppa från bryggan :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0