Dagens träning

Idag så vart de HTM o frisbee träning för olles del :D
 
Nicklas kör HTM med Olle, o de gick riktigt br, olle lär sig o lyssna bätte o bättre på nicklas så dem kan samarbeta :) nicklas behöver bara bli bättre på att belöna rätt, men inte lätt när man e nybörjare, så de kmr :)
men annars e dem riktigt dukriga tsm!
o olle kom inte en andra gång med leksaken till mig FRAMSTEG :D förutom när ja tjoa att han va bäst!
(då han behövde lite förstärkning av belöningen tyckte ja)
 
Sen fick han vila lite, innan ja o han körde frisbee, de gick riktigt bra!
bättre än förväntat, för ja körde ett kast innan nicklas träna olle, o då tog han den inte ens, men när ja koppla loss honom o börja kör va han jätte tagad! en sak ja måste träna på e att få ner honom på jorden lite fast de e frisbee träning, då han lätt går upp i varv av de, då vi kör de sällan o han älskar de så mkt!
 
han tog frisbeen o stack någon gång men kom tillbaka på inkallning, med en klapp som belöning (annars får han en godis när han lämnar den)
ja e iaf super nöjd över dagens träning med världens bästa stollare :D <3
 
nu e de ja själv som måste öva på att lära mig kasta svårare kast så vi kan köra med frisbee freesyle :)
då ja inte kan kasta sånna ksat så kör vi bara vissa grejer där ja håller i frisbeen o olle hoppar o tar den typ över mitt ben, men måste lära mig själv o kasta så vi kan hitta på roligare saker när vi tränar :D
 
 
Hunden som hatade o kampa förut, som idag älskar de o tar de som belöning :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vila e viktigt mina vänner glöm inte de // Olle
 
 
 
 
 
 
 
 
jadu fråga mig inte vad han gör xD xD xD 
 
 
 
 
 
Ju större gap, ju lättare o fånga? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0