Engagerad pojkvän!

Ja hade nog inte kunna hitta en bättre man i mitt liv!
ja vi har våra darr då inget funkar, ja har mina stunder ja inte vill veta av honom, men jag älskar honom!
de kan ja inte undgå, de kan ja inte ens ljuga om att ja inte skulle göra! för ja älskar honom verkligen, de e manen i mitt liv<3 pappan till min son<3 min son älskar sin pappa<3
vi e en familj, vi 3<3 oslagbara!
 
När ja trffade Nicklas så föll Olle o han direkt för varandra, dem älska varande från första stund! som två pusselbitar som varit på vift o äntligen hittat varandra!
kan man önska sig något mer? nej faktiskt inte :)
men ja fick så mkt mer, tiden gick o ja tränade olle, nicklas vart mer o mer intresserad av tricken ja lärde in, o började själv träna trick med olle, dem knöt ett band till varandra som vart oerhört starkt!
Olle blir ledsen när Nicklas åker hem, o han blir så jääääävlans glad varje gång han frå träffa sin pappa igen<3
 
Att träffa en pojkvän som skulle engaskera sig i mina intressen hoppades ja på, men att träffa en som kör mig till o från träningar, följer med 1v långt ifrån allt för JAG ska få gå på tollarspeciellen, en som köper grejer till olle bara för att, han e en dröm! min dröm<3
 
o idag under kvällen visade ja en video på HTM, o vi börja prata om de, då skämta han om att han skulle börja träna de, skämtet vart mer o mer seriöst, så nu e de bestämt att Olle ska bli en HTM hund med sin älskade pappa!
ja Nicklas o Olle ska börja träna HTM tsm :) 
Nicklas har läst ltie regler inom sporten o även letat musik o planerat lite program, ska bli oerhört kul o följa deras resa från start till tävling (japp dem ska såklart vissa upp sig :D *men de vet inte dem än så schhh*)
 
Men de ja ville komma fram med etta inlägg är, att ja e så orhört tacksam att hitta manen i mitt liv som fyller upp mitt hundliv, ja de e inge intresse för mig, utan de e mitt liv!
han som va motligt intrsserad från start, till nu 1år senare vilja träna Olle mer seriöst<3
ja e oerhört tacksam att han e min man! o ingen annans, ja älskar min Nicklas! o Olle lika så<3
 
Olle o Nicklas busar i rastgården i Falun
 
Olle o Nicklas i sommras
 
Trötta killar <3
 
<3
 
Mina killar vila i Falun
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Så roligt och så fint att läsa om er fina familj

Svar: tack :) !!!
Elin Albertsson

2013-11-04 @ 09:51:50
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0