G L Ä D J E

Inatt så gick ja o la mig runt halv 1, o då vakna nicklas så låg vi o snacka till kl va typ efterr 2 någon gång xD
o sen gick han upp 9, för han skulle till gbg, mamma o pappa tog Olle o ja sov vidare o helt plötsligt va kl 13.40 xD
ja kanske borde gå upp ;)
 
så ja gick upp o tog med mig olle ut o rasta av honom en snabbis då ja inte orka gå någonstans xD
men han fick vara "lös" (kopplet släpades efter), han fastna en gång, o då tog de tid, men då fick han enbart en KLAPP o sedan gick vi vidare, efter de lyssnade han riktigt bra :) o höll sig nära o när vi skulle vända om roppa ja på honom o vände själv o då kom han efter :)
han va så duktig :D så glad ja e över att de går åt rätt håll, för o se min räv springa helt lös den lyckan e obeskrivlig<3
 
Sen när vi kom in så tränade vi på WORK (han ska gå fot på höger sida), ja som vanligt går för fort ffram...
så ja fick hejda mig lite, o vi tränade enbart posetion på höger sida, o de gick rätt bra, han vill gärna sätta sig på vänster sidan o vägra flytta sig xD men med lite träning ska de nog gå :D
 
Nu ska ja fortsätta o fixa på bloggen så den kan bli färdig någon gång ^^ (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0