hm...

Jag e en person som gillar o planera, framförhållning e A o O i min värld, ja hatar o få veta saker dagen/timmarna innan, de stressar mig o ja allt bli fel...
så ja planerar gärna, många gånger planerar ja även olles o min dag, sen blir de inte alltid som planerat beroende på hur vi känner just då ^^ (sån såklart kan ja spontant gå ut o träna oxå)
 
imorgon planeras en cykel tur (vi kör minst 1 fys pass i veckan nu, sen ska vi börja med 2 pass osv)
ska iaf upp 9, ja SKA upp, ja skiter i om ja svimmar på cykeln pga 0 energi.... 
trött på mig nu, för vi ska få ett bättre liv, gå ner lite i vikt (olle), samt få bättre kondis (vi båda) o bygga muskler (vi båda), inte äta skit under vardagarna (går inte så bra.... olle har ja dragit ner godis/maträster på)
 
sen har ja ingen aning vad vi ska göra, ja hatar sånt xD att inte veta vad vi ska göra, lär iaf inte bli någon träning, isf någon lätt, men troligen ingen, men vi har en hel dag framför oss...
blä vad ska vi göra -____-
 
 
 
Vad gör ni de dagar ni inte tränar? :)

Kommentarer
Postat av: sanna o birk

långpromenader:)

2013-11-21 @ 17:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0