i 12 år!

Har vi varti BFF, vi har varit med om så mkt, bråkat, vägrat prata, umgåts 24/7, åkt utomlands tsm, bara suttit o snackat i timmar, läst varandras tankar o vet vad man vill, funnits när livet varit jobbigt!
en som vän som du finns de bara en av!
du e mer som en syster för mig, du e en syster<3
 
Jag älskar dig! o de kommer ja alltid göra, vi träffas allt mer o mer sällan, i grundskolan umgicks vi hela dagarna i skolan, o flera gånger i veckan umgicks vi även efter skolan, o träffades ofta under helgerna.
sedan börja vi i gymnasiet i olika städer, vi träffades oerhört sällan, o ofter gymnasiet vart de ännu mer sällan. men endå om vi inte träffas så ofta vet jag att du finns där för mig! 
du är väldens bästaste vän, o ja älskar dig!<3
 
BFF<3
 
Gamla goa tider :D
 
Ja o Ingrid första gången tsm ut på puben ;)
 
Mys på stranden
 
 
här va vi 12-13år :') <3
 
 
På G mot 9ornas lunch :)
 
SPANIEN 2009 :D
 
STUDENTEN 2012 <3
 
 
 
BOWLING :D
 
 
 
STUDENTEN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0