lyckan, min lycka

Ja kan än idag bara sitta o titta på min älskade vän o bli tårögd av ren lycka, att han faktiskt e min, att se hans lycka när ja kommer hem, att se glädjen att han vill vara nära, han e ren lycka! jag älskar honom mer än någon annan någonsin kommer kunna förstå<3
 
Under våra snart 2år tsm, har vi tävlat i både utställning o agility.
utställning med hyfsat bra krikt, agility med mindre bra resultat 
 
En av dem första bilderna ja tog på min valpis<3
 
Olle kunde vara lös när han kom, sen kom riktiga könsmognaden o ja tappa honom, men sen hitta vi tillbaka våren 2012, sen gjorde ja samma misstag igen våren 2013, så nu kan han inte vara lös, men vi jobbar på det!
 
Snöbus e bland de bästa han vet :D
 
han älskar sina bollar<3
 
Första julen tsm, 2012<3
 
*ögon blicks bilder e för härliga*
Sedan tidig vår 2012 träffa vi Olles halvbror o hans ägare hos dem, vi va där i 5 underbara dagar!
va bland de roligaste vi gjort!
o innan hata olle vatten! men där nere lärde han sig o bad o idag älskar han o bada :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0