LYDNADS SUGET ÄR TILLBAKA

Har suttit o tittat olika videos allt från lydnad till freestyle, så vart jätte taggad på o träna själv :D
men börja tänka vart man kan vara med en stollare som inte lyssnar till 100 om någon gårförbi....
åkern, hm där e inte så bra ställe o träna på :/
 
så ja bestämde mig för o dra ut till klubben ist :D där blir de lydnad o freestyle träning :)
ser verkligen fram emot de :D vi brukar aldrig åka till klubben (om de inte e kurs eller tränings grupp) o inte köra något annat än agility, o lydnad va längesen vi körde på klubben, så ska bli kul :D
börjar få lite sug mot vanliga lydnaden igen, nu när ja släppt kraven på olle börjar mkt falla på plats :D
fritt följ har blivit bättre pga ja skiter i om han tittar jätte mkt på mig eller tappar fokuset ibland, för bara han håller sig vid mig o gärna tittar på mig e JAG(!!!!!!!!) nöjd :D så nu e de nästan bara läggande under gång som e problemet nu, (sen behöver han såklart finslipa på allt, men då vi inte har planer på o tävla e de inte så noga för oss :D )
 
*så slänger upp en film imorgon* 
 
Olle tränar hoppet i klass 1 i sommras 

Kommentarer
Postat av: Emmaodd

SVAR: Hahaha, ja ellerhur? ;)

Kul att du kommit igång med lydnaden :D

2013-11-07 @ 12:13:26
URL: http://emmaodd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0