När hjärtat smälter så vet man att de e rätt

Ja kan titta på 1000 olika videos sen dyker de upp en tollare o hela ja smälter inombords, ja inser verkligen att tollare e en ras för mig! ja smälter helt inombords av denna underbara rödvita underbara vän<3
har även en annan ras mitt hjärta smälter lite extra för o de e aussie<3
2 udnerbara raser!<3
 
Tänk att ja aldrig ens tänkt tanken på tollare fören ja träffa Leo, o sedan fick hem min egna Olle, innan dess fanns de absolut inga ideer på en tollare, men oj så glad ja e över att tollare vart rasen som hamna i mina händer, min egna Olle, en rödvän med små vita täcken, en tollare som inte va som ja hade hoppas på, men ja e så lycklig att han vart min<3
jag älskar min röa vän<3 o han älskar mig<3 tsm ska vi leva ett lyckligt liv<3
 
Du är min kärlek min älskade vän<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0