Rally lydnad

Ingen kul natt mådde ila o kändes som ja skulle spy hela tiden...
somnade tillslut, men hade ingen ork o gå upp o cykla...
så vi sov förlänge sen fick olle mat o ja gick ut o kissa honom för o sedan lägga mig igen, sen efter ett tag gick ja upp o försökte äta lite, fick i mig lite.
tog på mig kläder o packa väskan sen gick ja olle o nicklas till grusplanen o körde rally.
 
han tappde lätt fokuset idag, minsta lilla störning så va de förstördt de gick lixom inte o nå honom alls...
så körde banan några gånger o när vi kom igenom den utan problem vart de mkt beröm!
 
o sen fick nicklas göra en bana (då de blir lätt att sina banor liknar varandra) så han gjorde en, o den såg bra ut!
men vi kom aldrig igenom den, de va bilar, hundar, barn, cyklande barn ja allt som kunde komma kom o de gick inte o nå olle alls, så efter några försök gav ja upp mitt tålamod räkte inte alls idag kände ja...
 
Men olle va duktig endå! han kämpa på riktigt bra där emellan! o nu vet ja ju bara vad vi måste träna mer på, endå om ja trodde vi hade gjort de så vi iaf kunde köra en rally bana utan att han skulle blir helt låst. aja mer störnings träning så går de nog tillslut ^^
 
 
 
 
Det ja måste tänka på e att LITE på olle o ge kommandon o inte vissa allt med handen utan han kan ju framför o stå ex, men endå vissar ja, måste lita mer på olle!
o de där kopplet, ja tyckte de såg längre ut när vi tränade än vad de gjorde nu på filmen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0