Dag 11 – En ras du inte vill ha

Dag 1 – Berätta om hundraserna
Dag 2 – Varför har du hund?
Dag 3 – Andra husdjur
Dag 4 – Renras eller blandras?
Dag 5 – Hundsport/er du tränar?
Dag 6 – Vad har hundar tävlat i?
Dag 7 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 8 – Förebilder inom hund
Dag 9 – Hundens favoritleksak
Dag 10 – En ras du skulle vilja ha
Dag 11 – En ras du inte vill ha
Dag 12 – Det här älskar hundarna
Dag 13 – Det här tycker inte hundarna om
Dag 14 – Visa en rolig bild på  hundarna
Dag 15 – Favoritminne med hundarna
Dag 16 – Tik eller hane?
Dag 17 – Mål för 2014
 
 
Chihuahua, den e aldeles förliten för min smak :)

Kommentarer
Postat av: Emmaodd

SVAR: Haha, ja de är klart de är okej att vilja ha olika raser ;) Inge fel med de :D Jag tycker dock de är väldigt häftigt på nått sätt när man hittar en ras som gör att man inte kan tänka sig någon annan :)

Whaaat? Ingen Chihuahua? ;) Du missar nått! Nog är dem små, men ack så himka roliga och älskbara :D De är dock tomt med bara en Chihuahua. Chihuahua måste vara kombinerat med stor hund :)

2013-10-19 @ 18:49:48
URL: http://emmaodd.webblogg.se
Postat av: Emmaodd

SVAR: Haha, nä chihuahuor kan ju ha svårt på just den trevliga biten. Men de är oftast bara i början :) Min är otroligt otrevlig mot hundar han inte känner. Men så fort han lärt känna en hund är han hur trevlig som helst :) Människor är han från början inte ett dugg intresserad av, men när han börjar känna igen personer blir han jätteglad att se dem, haha. Vi har en kines i familjen också faktiskt. En ung tik :) Personligen så gillar jag rasen mindre efter att hon kom in i familjen. Tidigare var jag också intresserad av den rasen :) Dem ser coola ut!

2013-10-19 @ 19:09:08
URL: http://emmaodd.webblogg.se
Postat av: Emmaodd

Måste även tillägga att jag aldrig gillat småhundar, innan jag köpte Midas. Vet knappt hur de kommer sig att de blev en chihuahua haha!

2013-10-19 @ 19:11:26
URL: http://emmaodd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0