Dag 15 – Favoritminne med hundarna

Dag 1 – Berätta om hundraserna
Dag 2 – Varför har du hund?
Dag 3 – Andra husdjur
Dag 4 – Renras eller blandras?
Dag 5 – Hundsport/er du tränar?
Dag 6 – Vad har hundar tävlat i?
Dag 7 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 8 – Förebilder inom hund
Dag 9 – Hundens favoritleksak
Dag 10 – En ras du skulle vilja ha
Dag 11 – En ras du inte vill ha
Dag 12 – Det här älskar hundarna
Dag 13 – Det här tycker inte hundarna om
Dag 14 – Visa en rolig bild på  hundarna
Dag 15 – Favoritminne med hundarna
Dag 16 – Tik eller hane?
Dag 17 – Mål för 2014
 
 
Jag har många finna minnen med min prins, men de bästa måste nog vara när ja o pappa sitter i bilen mot örebro, nervös o överlycklig, träffa uppfödaren, skriver på kontraktet o snacka, o fick träffa min "valp" för första gången, o fick hans koppel i min hand<3 vi hoppa in i bilen o åkte iväg till djuraffären o köpte en matbarr samt ett vintertäcke, sedan hem, han låg o sov i mitt knä hela vägen hem, sen när vi passera skyllten MARIEFRED så börjad ehan busa lite i baksätet med mig, som NU ÄR JAG HEMMA! så härlig känsla<3
 
o ett roligt minne e våran första kvälls promenad (efter vi ätit när vi kom hem) så går vi ner o längst vattnet de va mörkt, o så börja änderna prata o Olle höll på att skita på sig xD
ja skratta gott åt min AND APPORTÖR xD <3
 
 
Första bilden på mig o Olle, där låg han o sov hela vägen hem<3
 
Här kom olle springande igenom huset o bara flög upp i mitt knä o skulle ligga där<3
 
Olle o ja njuter i vår solen 2012<3

Kommentarer
Postat av: Mickis

haha jaa :D vi får träna med dem sen ;)

2013-10-23 @ 21:42:25
URL: http://teamcrazypaws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0