Dag 2 – Varför har du hund?

Dag 1 – Berätta om hundraserna
Dag 2 – Varför har du hund?
Dag 3 – Andra husdjur
Dag 4 – Renras eller blandras?
Dag 5 – Hundsport/er du tränar?
Dag 6 – Vad har hundar tävlat i?
Dag 7 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 8 – Förebilder inom hund
Dag 9 – Hundens favoritleksak
Dag 10 – En ras du skulle vilja ha
Dag 11 – En ras du inte vill ha
Dag 12 – Det här älskar hundarna
Dag 13 – Det här tycker inte hundarna om
Dag 14 – Visa en rolig bild på  hundarna
Dag 15 – Favoritminne med hundarna
Dag 16 – Tik eller hane?
Dag 17 – Mål för 2014
 
 
 
- Arbetskompis
- Partner
- Kärlek
- Bus
- Vänner

Ja några ord som beskriver de mest, ja tyckerinte  man skaffar hund för att, ja tycker man skaffar en ras som passar en inte för den e cool/snygg/fin osv, utan rasen som passar din familj!
olle passar våran, eller mig ska ja säga för han e min :D

Jag sökte en tränings kompis, en kompis som vill pröva på allt :D 
ja sökte en partner, en som skulle ge mig kärlek i massor, en som aldrig sviker!
ja sökte en aktiv familjehund, en hund som kan vara med i alla lägen!
ja fan olle o ja e så nöjd över honom, vi har jobbat igenom stormarna o de stärker bandet mellan hund o ägare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0