Dag 6 - Renras eller blandras

Dag 1 - Presentera dig själv
Dag 2 - Presentera din hund
Dag 3- Berätta om din hunds ras
Dag 4 - Din första hund
Dag 5 - Andra husdjur i ditt liv
Dag 6 - Renras eller blandras
Dag 7- Hundsport
Dag 8 - Har du och din hund tävlat?
Dag 9 - Viktiga egenskaper när du väljer hund?
Dag 10 - Ett roligt ögonblick med din hund
Dag 11 - Hur valde du kennel?
Dag 12 - En ras du skulle vilja ha?
Dag 13 - En ras du inte vill ha
Dag 14 - Det här älskar min hund
Dag 15 - Det här tycker inte min hund om
Dag 16 - Visa en rolig bild på din hund 
Dag 17 - Ditt favoritminne med din hund
Dag 18 - Tik eller hane?
Dag 19 - Varför har du hund?
Dag 20 - Ditt mål under 2013
 
 
Jag personligen har inget emot något! finns fina blandisar så som de finns fina renrasiga, samt att de finns dåliga blandisar o de finns dåliga renrasiga, ja läste ett BRA inlägg om just detta ämna o kan bara hålla med om de som stod där, om ni vill läsa de så finns de här :)
 
 
Här är en underbar tjej en schäfer blandis, väldens underbaste, underbart psyke, älskade allt o alla.
en hund som tog mitt hjärta med storm<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0