En dröm...

Jag har en dröm o flytta utomlands 1.5-2år, o trivs man så pass bra kanske tillomed stannar där.
 
Men problemet e Olle, ska man åka utom honom o han får stanna kvar hemma? ska han följa med?
vad e bäst för HONOM?
många tankar snurrar i mitt lilla huvud vad som e bäst för honom...
 
Jag vill flytta till USA, där ja ska börja med o plugga engelska på heltid, för att sedan börja plugga samt jobba, o hoppas kunna gå över till jobb helt o hållet. Allt detta för att få upp min engelska, då ja inte har betyg i de, o för att kunna få mitt drömjobb (här i sverige) så behövs engelskan!!!!
o ja ahr försökt pluggat upp den på komvux men de gick absolut inte.... så ja vägrar gå tillbaka ditt....
 
men ja skulle aldrig klara mig utan Olle i 1.5-2år de e helt omöjligt!
att ja först åker ner ca halvåret o han kommer efter, de e väl så ja skulle kunna lösa de, skulle inte de funka hade ja inte stannat kvar, ja hade inte kunna lämna hoonm längre, min fina pojk<3
 
men sen resan för mig, resan för olle, vacciner, boende, skolan, ja allt kostar!
vart ska man få dem pengarna ifrån.... de kostar massor :(
 
 
Har ni flygit med era hundar? hur reagera dem på de hela?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0