Falun mitt älskade falun, mitt hem!

Ja exakt så kännde ja i falun, de va mitt hem! ja älskade allt som hade med fuln o göra, ja trivdes som fisken i vattnet, o en sak som va så härligt oxå va att Olle ÄLSKADE o vara där! han vart alltid lika glad när vi kom ditt o trivdes så bra :) !
ja saknar även mina fina vänner ja träffade o lärdekänna där uppe, särskilt Erika, Troy o Lexus, olles 2 bästa vänner! o även en otrligt fin vän till mig :D
vi hade otroligt kul sista vekcan ja va där uppe, träffades flera gånger åkte på utflykter, träning, bus, tollarträff, ja vi hade såååå kul!
 
det enda ja saknade de va en skog som låg nära, men vet ni vad? de hitta vi såklart 2 dagar innan vi skulle lämna falun för en sista gång....
 
jag hoppas att ja kan återvända till min vackra stad en dag, o bosätta mig där, för så hemma ja kännde mig där har ja nog aldrig kännt i någon stad tidigare!
 
j
 
 
Tollarträff i mora
 
Olle med sina två bästakompisar Lexus o Troy
 
Troy o Olle
 
Troy, Lexus o Olle
 
Aporterings träning
 
Troy apporterar
 
Lexus o Troy
 
Simon, bubblan, Olle, Lexus o Troy
 
 
Första gången vi träffade Erika o Troy, sommaren 2012
 
Första gången vi träffade Erika o Troy, sommaren 2012
Här badar killarna tsm
 
 
Nattbild på Falun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0