Genom eld o vatten

Nu har ja suttit hela kvällen o klurat på ett bra men lätt nr för oss!
japp lätt ska e vara för att vi ska klara de :D
är de lätt e de lättare för honom o lyckas = de blir roligare för oss båda :D
så första riktiga nr ska vara lätt o roligt :D kanske vi tillomed tävlar med de vem vet ;)
*vi ska inte tävla än på ett tag*
 
Men nu e ja såååå taggad o vill ut o köra! :D
så imorgon ska vi gå upp, olle äter, morgon promenad, jag äter o fixar mig, packa väskan + kameran
för o att dra ut o träna :D o filmar de även :) 
*peppad till max, freestyle e verkligen VÅRAN sport*
 
Vad e din o din hunds sport? 
 

Kommentarer
Postat av: Emmaodd

SVAR: Härligt att din pappa kunde övertalas :D Har aldrig förstått mig på personer som inte har känsla för djur. De måste vara så tråkigt att leva så "ensam".

Jag hade också en katt nyligen. Han såg nästan precis ut som din :) Jättelik verkligen. Han kom innan hundarna och var inte så jättestort fan av alla hundar jag drar hem hela tiden, men han lärde sig att leva med det. Några av hundarna har han tom tyckt om och gosat med :) Han fick dock somna in i slutet på sommaren nu. Han mådde inge bra :( Min Tsatsiki <3 Väldigt speciell katt. Men nu känner jag att de inte kommer bli någon mer katt. Han var utekatt så jag levde ständigt i skräcken om att han en dag aldrig skulle komma hem mer, och nått hemskt skulle ha hänt honom. Inte värt de! :)

2013-10-20 @ 22:51:07
URL: http://emmaodd.webblogg.se
Postat av: Julia

Vår sport är agility, men freestyle är super roligt, men blir knappt träning på det då vi har ett färdigt program som sitter bra i både min och Niccis huvud. Fast ibland börjar hon med tricks innan jag sagt till att vi kommit dit ;)

Svar: Agility e oxå super roligt :D
Elin Albertsson

2013-10-21 @ 17:07:29
URL: http://teamcrazypaws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0