lördagens planer

- Frukost vid 9 ungefär (hoppas ja orkar upp)
- Gå till åkern o busa (han ska vara LÖS, så får se om vi kmr tillbaka ;P)
- Chilla/fixa med bilderna ja tog under buset
- Åka upp till fredrikshall o gå 5km spåret
- Chilla/fixa med bilderna
- Middag
- Promenad
 
Nu har ja varit sjuk hela förra veckan, så både den o denna vecka har varit snålt med promenader, han har bara fått korta, så han blir nog glad nu när han får lite längr igen :D o en långis de gillas<3
 
Så kommer troligen våran lördag se ut om ja orkar mig upp o gå ut med Olle så tidigt!
hahah ja de e tridigt för en tröttmössa som ja... morgon människa e ja inte, natten passar mig bättre tyvärr...
vill gärna vara morgon människa :( för mig hade de inte gjort nogåt om ja vakna 8 varje morgon o va pigg o utvilad så ja orkade ut o kunna uppleva hela dagen med min fina rödavän :D
men vi ska ändra på de! ja ska försöka komma upp iaf mellan 9-10, får se om ja lyckas!
(nu mena ja varje dag, olle sover gärna, han väker mig när han tycker vi ska upp, o de kan vara väldigt olicka, men oftast 11 - 12, sjukt att en hund kan sova så länge xD )
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0