Miljöträning

Idag vart de inte direkt som planerat....
jag somnade 4a på morgonen...
vaknade kl 12....
 
jaha, hör att min bror ska åka till Strängnäs så ja gick upp gjorde en macka som ja tog med i bilen så åkte ja o olle med ditt så gick vi på marknaden :D
vi titta inte så mkt utan gick bara för miljöträningens skull :)
 
sedan gick vi bort från allt o körde lite dogparkour, olle var super duktig! endå om fokuset låg lite på annat (släppte kopplet o han lämna mig inte men han titta runt mkt)
men han lyssna när jar bad honom göra saker iaf :D 
 
Sedan gick vi o ja skulle köpa cola, o olle står breve mig så kommer de en mamma med 2 barn o står bakom oss, den lilla tänkte klappa olle då säger mamman "nej man måste fråga först" o dem fråga inte så ja sa inget, sedan börja han stammpa, slänga med armarna (mamman hade sagt åt honom x antal gånger o sluta), då vänder sig olle om o titta o då räka olles nos nudda hans hand då skrek han xD sedan fortsätter han, men nu börja han slänga med fötterna, tillslut håller han på o sparka olle (någon mm från ole) då sätter ja ner min hand mellan hans fot o olle "sparka inte han" sa ja med bestämd ton men inte arg, då börja han gråta, så säger mamman att så gör man inte(!) o då börja han gråta ännu mer o roppa på pappa, men han sluta iaf o störa olle :)
skönt med lite väluppfostrade mammor i världen :D sånna behöver vi mer av!
(eller kanske finns massor, bara ja som stöter på fel?)
 
Efter de satte vi oss på stan o chilla, sedan gick vi hem till mormor, där vi va ett tag o fickade lite, o sedan kom min bror o vi åkte hem :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härliga bilder! :)

Svar: Tack så mkt :)
Elin Albertsson

2013-10-12 @ 22:11:01
URL: http://gool.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0