Mitt barn är röd o har 4tassar

Precis så är de! olle är mitt barn, mammas älskling e vad han e<3
han e inget ja skulle kasta ut för någon i släkten e allergisk, inget ja skulle kasta ut för att framtida barn kanske kmr ha astma eller allergi! vafan han e lika mkt min familj som mina framtida barn!
ja har velat haft barn sen ja va 15år, i 5år allso! men idag när ja tänker på risken att framtida barn kanske är allergisk, *tankarna snurrar* ska ja vara ärligt ist för o ta risken skulle ja kunna skita i o skaffa barn o bara leva med mina fyrbenta barn ist<3 lika mkt kärlek i dem!!<3
 
Jag älskar mina djur mer än något anant o ja vill leva i ett närmare zoo om ja får bestämma ;)
råttor, kaniner, marsvin, hundar, hästar, katter, iler, ja kan nog hitta många djur ja kan tänka mig ;P 
mian djur ger mig allt ja behöer! de kärlek mina djur ger mig kan ingen annan ge mig!<3
så e de, o har alltid varit! mina djur går ALLTID först o ja kmr alltid älska mina djur mest o så e de o har alltid vart, de e bara för omvärlden att acceptera detta! för så e de!
 
för "ice djurmänniskor" kan detta låta konstigt, o även för dem som ser sina hundar som enbart hundar o inte familjemedlemar, men så e de! om du får ett barn älskar du de över allt annat, de e exakt lika dant för mig o mina djur, dem betyder mer än livet, o ja älskar dem över allt anant!
 
undra om någon någonsin kommer förstå hur ja känner mot mina djur?
känns inte som de...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0