Relation

Idag läste ja ett bra inlägg - de hittar ni här'
 
o då kom ja på tanken om olles o min relation, får ofta ina kommentarer om våran relation!
att han e trygg hos mig, de gör mig jävligt lycklig att de syns utot o de inte bara känns så :D
 
men så har de inte alltid varit....
när olle kom fick vi snabbt en ralation av stål, han lyssna, han tyde sig till mig, o vi hade så kul tsm! o våran relation va verkligen underbar!
men sen kom den jobbiga tiden, trotsåldern! o vi gled sagta men säkert ifrån varandra, ja försökte jobba o behålla de vi hade, men något fel gjorde ja för vi gled som sagt ifrån varandra.
 
Idag har vi jobbat mkt på realtionen, o idag e vi inte på topp, men vår relation har blivit extremt underbar igen!
vi har hittat tillbaka, o med en bra relation går träningen så mkt bättre, o de kan ja bara hålla med om, träningen för 1årsen va fan ett skämt, träningen idag gör mig stolt! de e så stoooor skillnad, o endå har vi inte nått VÅRA allaso inte ERA utan VÅRA mål, men vi har förhoppningsvis många år kvar o kämpa vidare o kommer nå våra mål o delmål<3
 
Har ofta fått höra, ja mins inte ens hur många gånger ja fått höra "hur orkar du med honom" ja han har varit en stor kamp, men fan varenda tårar av besvikelse o allt anant ja kännde har varit så jävla värt de!
ja o min pojk har kämpat, men vi gåt åt rätt håll o kommer varandra närmre<3
o fortsätter de såhär kommer vi bara varandra närmre o närmre varandra<3 min bästa räv! :')
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0