Självförtroende

För några årsen måde ja riktigt dåligt, ja tyckte ja va ful o äcklig, hatade livet, o allt som hörde de till.
sen efter mkt kämpande kom ja upp på fötterna igen!
men självfötroendet va låååångt borta, ja nu stod ja upp, ja kämpade o kämpade för att kunna lita på mig själv igen, men ja lät ju mig falla så hur skulle ja kunna lita på mig igen? hur skulle ja kunna lita att ja en dag kmr stå stadigt på jorden igen?
 
men ja kom närmre mig själv, o började se de lilla ljuset när olle kom in i bilden, ja tänka sig bara för ca 2årsen hade ja inte bra självförtroende.
Men tack vara mina djur har ja sjlvförtroende! idag kan ja gå förbi en spegel o tänka FAN JA E JU SNYGG!
ja precis så e de, ja e inte ful! de vet ja själv :D idag mår ja bra!
såklart man har dagar man mår dåligt, de e väl mer eller mindre mänskligt? 
men överlag mår ja bra :D nu ska ingen få mig o falla igen, ja har redan fallit 2gånger under 6år o mått väldigt dåligt emllan, nu står ja upp! o tänker inte falla! ja står stadigt! 
Ja lämnar alla idioter utanför MITT liv, juste MITT liv som ingen jävel ska förstöra igen! dem har redan försötrt så mkt av dem senaste 6åren, som jag ALDRIG fårtillbaka! aldrig igen!
nu står ja här o tänker aldrig falla igen!
 
Hösten 2012
 
Hösten/vinter 2012
 
Våren 2012
 
Sommaren 2012
 
Våren 2013
 
Hösten 2013

Kommentarer
Postat av: Emmaodd

Har också varit där! Tänk va mycket ett djur kan göra för en <3 Utan mina hundar är jag halv. När jag var liten fick jag inte ha hund, för min mamma hatar hundar, men jag fick haa katt iallafall. De är ju dock lite skillad för en hund är en trogen och sann vän, medan en katt är en mycket mer speciell vän hehe ;)

Min mamma har dock börjat tycka om hundar nu sen jag köpte hund. Hon har även börjat förstå hur mycket de skulle hjälpt mig när jag var mindre om jag hade fått en hund. Hon var dock för självisk för att se de då. Nu vill hon tom att jag och hundarna ska flytta in hos henne. Helt otroligt xD

Jag kommer alltid göra allt i min makt för att mina barn ska få de dem mår bra av. Jag kommer alltid ha hund, och hoppas jag kan överföra mitt hundintresse på dem också och att de ska kunna göra dem starka på det sättet jag önskar att en hund hade fått göra mig när jag var liten :) Jag hade dock alla grannars hundar etc som jag var ute med hela tiden. De är ju dock inte samma sak, eftersom man inte får vara med dem hela tiden.

2013-10-20 @ 20:44:29
URL: http://emmaodd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0