visste ni....

- Jag har tvångstankar o kolla om ja låst dörren MINST än gång gärna fler innan ja går hemmifrån (gör ja de inte kan ja få panik under promenaden)
- Ja får ångest om ja haft tända ljus o åker hemmifrån, släkte ja dem? är ja säker? osv....
- Ja har stor press på mig att vara PERFEKT
- Jag har alltid kännt mig meningslös pga min diagnos, ja kan inte skriva eller läsa som alla andra....
- Jag har skämt hela skoltiden för ja inte kan skriva o läsa som alla andra i min ålder....
- Jag känner mig kränkt ofta pga dyselxin 
- I grundskolan ville dem inte utreda mig "hon har bara svårigheter" sa dem, sedan i gymnasiet va dem sammarbetsvilliga o ja fick åka på utredning, hennes kommentar på återträffen "ja tveka inte en sekund att du inte va dyslektiker" så våren 2012 fick ja min diagnos!
- Jag hade/har panikångest (ingen diagnos) men ja får inte stora anfall, men ja får mindre emellanåt (nu e de inte lika ofta), de enda som får mig lugn är OLLE!!!!!!!
- När ja e ledsen hjälper de inte o prata med någon människa ja kan bara bli bra igen med mina djur
- Jag hatar o berätta hur ja känner o mår, för jag har ALDRIG fått stöd när ja gjort de tidigare!
- Jag har mått psykist dåligt i många år, men mår bättre nu
- Utan Olle hade ja varit i depretion 
- Ja känner att ja hela tiden blir straffad, alltid e de något ja får skit för, känns aldrig som livet kan flyta på...
- Jag har svårt o leva i ett förhållande endå om ja gör (o har gjort)
- Jag stressar upp mig för minsta lilla, o kan må dåligt i timmar efteråt pga de....
- Jag hatar o åka komunalt pga ja stressar så mkt (måste vara där typ minst 20min innan för ja inte ska stressa)
 
Jag 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0