Dina vänner

Önske överksrift nr2, första hittar ni HÄR
 
 
Ja mina kompisar? öh ja, ja e den dära ensama vargen, ja har få vänner, o de e faktiskt lite jobbigt...
eller ja har kompisar! men ja träffar dem nästintill aldrig...
Den ja träffar oftast är Therese som ja träffade i höstas! vi umgås när hon väl e här :D o då e de ju hundpromenader/hundträning ;)
 
Min bästa kompis, vi har kännt varande sen vi var 8år då hon flyttade hit! sen dess har vi varit som systrar, vi umgicks nästan varje dag i högstadiet, sen kom gymnasiet hon for till eskilstuna o ja till södertälje, vi umgicks mer o mer sällan, o nu umgås vi nästan aldrig... men vi träffades för inte allt så jätte längesen o då hade vi super kul! hon är o kommer alltid vara min bästa syster<3
Jag o bästaste syster yster<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0