Långfredag

Idag åkte vi upp till fredrikshall jag, olle och min bror :)
där gick vi mitt ute i skogen upp o ner, hit o dit, i 1h
 
 
Vi körde även lätt personsök, va längesen så vi körde grund att vi lämnar friggen tsm o sedan skickar honom, första gången kom han i super hög fart o sprang rakt förbi men kom på inkallning :D så vi gjorde om o då gick de jätte bra, sedan gick på på ett längre avstånd o gick lika bra då :D 
synd man sällan e 2 o har bra ställen o träna på :(( för han ÄLSKAR DE!!!!
 
sen vart de lite bus i skogen, han stack 1 gång, min lilla spårhund ;)
men då vi vände så hör man hur han vänder o kommer springande mot oss :D han e duktig fast han spårar<3
om han bara alltid kunde lyssna som han gör i lina skulle han alltid kunna vara LÖS<3
men vi jobbar på de :D (Y)
 
Sen medan vi vänta på pappa vart de även lite bus :D
 
 
bus i skogen
Person sök
Bus i väntan på att pappa kommer och hämtar oss
 
Årets påskägg! mysig skogspromenad upp o ner, och ett fruset märgben! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0