Tränings suget är extremt :D

Jävla knä som förstörde mina tränings planer idag -___-
Men på måndag blir de att åka ut till klubben o köra agility :D 
denna gång BÖRJAR vi med slalom, för dumt som ja va sist SLUTADE vi med slalom! o då vi jobbar fart så va de en dum ide ;)
så vi börjar med slalom sen har ja några kombinationer som vi ska köra, och även ta oss över balansen 1 gång! (då den är läskig så kör vi bara den 1 gång per tillfälle) sen träna KF på A hindret :)
 
   
Såhär e några av dem kombonationer ja har ritat så fint ;)
Men någon/några av dessa ska vi köra på måndag :D
 
Har ni tips på program och rita banor i (gratis program) så hör av er :D
 
   
 
Sen på tisdag funderar jag på att stanna kvar på klubben (efter kursen) och fixa en rallybana o köra igenom den med störning!
så vi får lite störnings träning tills de e dags o gå ut på tävlings plan igen :D för de e störningen vi behöver!
ska även ge mig ut lite här i stan några gånger och träna rally innan tävlingen :D
så kanske vi har bättre förutsätning, då de e störningen som vi har svårast för (pga MIG! då vi ibörjan bara träna hemma, tog ett tag innan vi börja träna med störning..)
 
Olle och jag tränar rally i sommras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0