Vi chillar igenom vardagen

Ja någon seriös träning va ett tagsen de vart här, men vi har de bra endå :D
inte lätt när mitt tränings sug kommer mitt i natten (O.o) o på dagarna e ja de bara chill?
hm, ja så kan de ju vara ;)
 
Men imorgon är tanken att åka ut o köra lite kombinationer (agility), sen får ja se hur länge vi blir där, kanske tar med mig något o fickar där så kanske vi e där längre så kanske vi även kör rally :)
har inte kört de sen tävlingen ;) så behöver friska upp minnet (dålig bortförklaring, vi e sugna på rally med andra ord :D)
 
Inatt va ja bestämd att olle skulle sova i sin bädd o inte hos mig! envisa va vi båda två, men tillslut va han för trött så han somnade, puh sen somnade även ja, o när ja vaknade så låg de en räv vid min sida ;)
busungen<3 mysigt är de, men bara fortsätta kämpa så lär han sig nog tillslut att han inte får sova i min säng längre, jobbigt även för mig för de e så mysigt<3 men för hans skull blir de bäst såhär!
 
När vi gått upp o ätit frukost (den som påstår att hundar INTE tycker om torrfoder o bara äter för dem inte har något val, kan ju komma o titta på olle när han äter ;P) så gick vi ut till åkern, där busade vi med bollen o ja fotade även busungen lite ^^ 
 
Nu försöker ja samla krafter till att ta en cykeltur med honom, puh är inte lätt kan ja säga!
 
   
 
 
 
 
Idag bokade jag även resan till JÖNKÖPING! ska bli kul o komma ditt, på interjuv, sedan umgås med Anna karin (hon har olles pappa och halvbror), så åker ja hem kl 18, är hemma typ 22.40 o åker hemmifrån vid 5, så kan säga att ja lär vara DÖD!!! men va gör man inte ;) olle följer med mig<3 så de löste sig på bästa sätt, e så glad över att min räv kunde följa me, o han som bokade fixade så ja fick djurvagn :D *lycklig*
 

Olles pappa Nemo!
 
 
Jag och min röda räv i HÖÖR sommaren 2013<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0