4feb en dag att minas<3

2012 blev ja me barn, ett sånt där lurvigt barn som går på fyra ben ist för två, o gud va ja älskar mitt barn, min älskade lilla räv<3
Idag är de exakt 2årsen ja hämtade hem Olle, kan inte riktigt förstå att jag o olle varit ett team i 2år.
När han ja hämta honom var han 7månader och 1dag, han va väldigt osäker, vi har jobbat bort extrema utfall, osäkerheten till trafiken o så mkt andra problem, jag är stolt över våra framsteg<3
Att kunna ta en promenad utan utfall o extrem osäkerhet fanns inte då, idag kan ja vara avslapnad o ta en långpromenad i stan utan ångest att ja vet att de kmr komma utfall o att han kmr fly i panik om en bil kommer..
 
 i bilen påvägen hem
 
 här har ja haft Olle i ca 1v
 
Du är min stora kärlek i livet, kärleken till dig är större än du någonsin kmr att förstå<3
 
 
 
Även lite gott ska man ju ha på vår 2 årsdag :)
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Grattis på eran tvåårsdag! :)

2014-02-04 @ 19:43:38
URL: http://dogdiary.bloggplatsen.se
Postat av: Anna @ Rocktassar

Kläderna är ju inget man måste "anpassa" i freestyle eller HTM. Men jag tänker att det förbättrar helhetsintrycket och förstärker känslan eller storyn jag vill förmedla. I Luddes freestyleprogram (klass 3) kör jag ju ett rocknummer, så då klär jag mig rockigt.
O i Luddes nya HTM-program så vill jag klä mig på ett visst sätt för att förstärka vilka vi ÄR och vad vi GÖR... Men jag har inte debuterat programmet än så jag håller det hemligt en liten stund till ;)

Vad har du för program och vilken klass ska du ut i - du får gärna spåna idéer med mig :)

Svar: ska bli spännande o se :D
Jag o Olle har ett klass1 nr till Sarek - genom eld och vatten
här är en film på vårt program: http://www.youtube.com/watch?v=68I2qd42I_A
jag använder väldigt mkt hjälper här och dem e nästan helt bort tränade nu, sen har ja ändrat att han går vanlig slalom (jag backar men han går slalom)

det jag har tänkt e något turkost, men vet inte exakt, vad för något :/
tänkte klänning men då han e mkt mellan mina ben e de svårt, så vet inte riktigt vad ja ska ha, har du några ideer? :)
Elin Albertsson

2014-02-04 @ 20:28:49
URL: http://rocktassar.se
Postat av: Anna @ Rocktassar

Kläderna är ju inget man måste "anpassa" i freestyle eller HTM. Men jag tänker att det förbättrar helhetsintrycket och förstärker känslan eller storyn jag vill förmedla. I Luddes freestyleprogram (klass 3) kör jag ju ett rocknummer, så då klär jag mig rockigt.
O i Luddes nya HTM-program så vill jag klä mig på ett visst sätt för att förstärka vilka vi ÄR och vad vi GÖR... Men jag har inte debuterat programmet än så jag håller det hemligt en liten stund till ;)

Vad har du för program och vilken klass ska du ut i - du får gärna spåna idéer med mig :)

2014-02-04 @ 20:30:40
URL: http://rocktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0