Dag 19 – Varför har du hund?

Jag har alltid älskat hundar, de har varit mitt liv sen barnsben, tjatat o tjatat om hund hela mitt liv, när ja va liten kunde ja alla hundars namn där ja bor + vad dem va för ras, gillade o inte gillade, haha alla vart utfrågade av mig ;)
men egen hund fick ja då aldrig....
 
När ja va liten va de bara hund som gällde, ja hade ett favorit gossedjur såklart va de en hund ;) som hette FANNY henne lekte ja ofta med hade även med henne i skolan o lekta med henne!
ja gick även ut o gick med vår gunghäst som hade ljul, ja fantasin sätter gränserna ;) annars va de hundlekar o hundfilmer! (ja andra djur funkade oxå bra, men hund va nr1)
Ja gick även ut med våran kompis cairnterrier (när vi besökte dem), underbar madiken<3 sen när ja blev äldre börja ja gå ut med taxen Dante och även beardercollin Grynet ^^
När ja gick i gymnasiet hade ja med mig antingen taxen Astrid eller Grynet, underbar vovar<3
men egen hund lyckades ja inte tjata till mig förren ja va 18år då fick ja köpa min egna räv, min egna olle<3
 
Så nu lever ja ett äkta aktivt hundliv som jag älskar mer än något annat!
ett liv utan hund existerar inte för mig! :')
 
"My children have paws" <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0