Hundförarkläder

Sätt lite här o där att folk undrar vad man använder för "hundkläder" så tänkte skriva om vad ja har o vad ja tycker om dem.
 
 
HUNDFÖRAR BYXOR
pris: 250kr, finns HÄR
 
Jag är väldigt nöjd, tycker dem sitter bra, många fickor så man kan ha både bajspåsar, godis osv, så man får med sig allt som man behöver!
 
 
HUNDFÖRAR JACKA
pris: 695kr finns HÄR 
 
Jag tycker den e väldigt bra, många fickor även en bra ryggficka (de e ett stort + från min sida), håller vind o vatten borta!
super bra o träna och ta vanliga promenader i.
 
HUNDFÖRAR JACKA (vinter)
pris: 795kr, finns HÄR
 
Den håller värmen, men den e inte som vissa andra vinter jackor som är klumpiga, utan den e smidig
o bra att träna i, samt har dem många fickor och en ryggficka (alla stängs med dragkedjor)
 
HUNDFÖRAR VÄST, hurttas lydnads väst
pris: 549kr, finns HÄR (blandannat)
 
Denna är jag super nöjd med! de e super under sommaren då man inte har så mkt kläder och inga fickor, eller om man har jackor utan många fickor, den här även en ryggficka som jag älskar! lätt o lägga en leksak där o dra fram o belöna fort!
 
 
GUMMISTÖVLAR, hunter
pris: 1 199kr, finns HÄR
 
De finns säkert billigare BRA stövlar, men dem här fick ja o ja e väldigt nöjd med dem! dem gör de dem ska håller vatten borta från mina fötter ;) så dem e super bra o ha när de regnar eller e jätte lerigt på promenaderna!
 
REFLEXVÄST ROSA
pris: mins inte men inte speciellt dyr, den finns i HÖÖKs butiker
 
Den e super bra, man syns väldigt bra i den! man ser på trafiken man möter att man SYNS verkligen!
så de va ett väldigt bra köp enligt mig, man knäpper dem med dragkedja fram på magen, den fanns i ROSA och vanlig GUL
 
 

Kommentarer
Postat av: Lill-Iren

De jakkene så veldig gode ut :) Den jeg har synes jeg har litt for stivt stoff, så kanskje jeg skal vurdere å invtestere i denne :)

Svar: Jag är super nöjd, så ja kan verkligen rekommendera dem :)
Elin Albertsson

2014-02-14 @ 21:21:37
URL: http://retrieveren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0