Mina killar är dem bästa!

Min älskade räv kommer alltid först! o att hitta en kille som accepterar att jag alltid kommer älska olle mer än något annat, att hitta en kille som accepterar att ja heller e på hundklubben än går på resturang ;) att ja heller går i en lerig skog än sitter hemma o myser, att ja heller har en hund mellan oss två, de trodde ja aldrig skulle gå!
men sen en dag stod han där, ja hittade min andra kille i livet, min kärlek<3
 
Nicklas accepterar allt, o säger aldrig emot detta för han vet hur mkt ja älskar min hund o han vet att ja lever för detta! ja e så oerhört tacksam över att ha en sån underbar pojkvän :') som desutom ÄLSKAR MIN HUND!
han o olle älskar varandra så himla mkt, de gör hela mig varm<3 att se dem ligga på golvet o busa, eller ligga o mysa i sängen, eller när dem tränar lite smått tsm!
 
Att se glädjen i dem båda när dem får träffa varande igen, olle vet knappt vad han ska ta vägen, o ja ser även lyckan i Nicklas att få träffa olle (o mig ;D) igen :D
 
Jag har värdens underbaraste killar som ja älskar! ja hoppas att endag står vi utanför VÅRAN lägenhet o sätter i nykeln o vrider om o går in i VÅRT hem, där vi ska bo<3
 
        
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0