skogspromenad 3/2

Idag vart de en härlig skogspromenad, tanken va att olle skulle vara lös, men så ser ja dem där äckel vildsvins spåren i snön...
o olle vissar intresse, för han tror han e vildsvins hund -____-
men ja satte honom på ena sidan o koppla lös honom korsade spåret o kalla in honom, o då han lyssnade så bra, så valde ja o ge han fri kommando :D
så han va lös, han börja spåra en gång, o då vände ja i gick åt andra hållet, o då kom han fort tillbaka till mig :D
annars lyssnade han bra o va väldigt duktig<3
Han "stack" en gång, ner från berget, o han kom inte så ja kolla vart han tog vägen då står han där o väntar på mig -.-
ja knäpp e han xD lite roligt va de faktiskt att han stod o vänta ;) vet att många blir irriterade men ja garva mest, ni får tycka va ni vill :D men han kom till mig o han fick gå kopplad en bit, o sen fick gå lös igen, o då drog han till berget men sen såg han att ja gick åt andra hållet o då kom han efter mig :D
så ja e oerhört nöjd över dagens promenad i skogen<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0