15 sanningar om Olle

- Olle har bott i 3 hem (om man räknar uppfödaren där han bodde i ca 1månad)
 
- Olle kom till mig när han var 7månader och 1dag
 
- Jag kunde ha honom lös tills han var 10månader, sen när han var 15månader - ca 20månader, o nu när han e 2.5år kan han vara lös igen (hoppas de håller denna gång)
 
- Olle älskar GRÖNSAKER
 
- Olle älskar BOLLAR, men hans favorit är hans röda kong boll 
 
- Hans favorit godis är kyckling o korv
 
- Han HATADE vatten fram tills han var 9månader, nu e bada livet!
 
- Han älskar o träna, agility o freestyle e favoriter grenarna :)
 
- Ja kan lämna en skinck macka brevid honom o lämna rummet o han rör den inte!
 
- i stamtavlan heter han Leringens Hacke, hans förra ägare döpte honom till Olle, o han fick behålla de
 
- Han har haft klåda länge, gjorde utredning 2013, så vart mkt vet. besök 2013 o diagnosen vart damm och förådskvalster allergi, och går nu på sprutor
 
- Han e en riktig kelunge, han myser mer än gärna<3
 
- Han väljer mig framför mkt (men inte allt, o de jobbar vi på)
 
- Han e en osäker kille, men blir allt säkrare för varje år som går
 
- Han ville inte säga hejdå till uppfödaren när ja fick kopplet o skulle gå till vår bil, utan han följde glatt med mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0