De e inte bara inbildning

Ja har ju täcke på min pällsade hund fy skäms allso.... de e typ iaf dem blickarna ja får...
börjar tröttna på dem, kom fram ist o fråga SNÄLLT vrf min söta PÄLSADE hund har täcke?
nej ja e inte slö som har de föt de e behagligare för mig, ja har de för min bästa väns skull!
 
Olle e kvalster allergiker som gör att han har klåda som vi behandlar o han blir bättre :D *happy<3*
men när de e kyligt blir luften torrare o huden blir lätt torr, inte bara hos oss människor utan även hos våra 4 benta vänner! (nu säger ja inte att alla blir de men olle blir de)
 
Vi slarvade lite med täcket i veckan o de har lätt till MER klåda, så de e inte inbldning att olle behöver täcket under vintern, så nu blir de inge mer slarv utan täcket ska vara på sålänge de e minusgrade ute så han slipper klådan så mkt som de bara går<3
 
Olle e så fin i sitt rosa täcke :')<3

Kommentarer
Postat av: mickis

Snygging :) Visst är tollare snygga i rosa?;)

2014-01-18 @ 22:54:02
URL: http://aktivatassar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0