Underbar träning<3

Första seriösa träningen efter nyår, gud va min pojk gar mognat! en helt annan hund nästan, visst han e sitt busiga tramsiga ja fortfarnade, men på en okej nivå, han sticker inte utan han håller sig nära o kommer till mig, min bästa pojk<3
 
Vi tränade på:
8an (rally) - Va andra gången vi tränade o olles fokus på mig va riktigt bra under träningen! han försökte ta sina bollar någon gång "gör om gör rätt", o sen va de bra o han fokusera på mig, för han insåg ju att skiter ja i dem får ja ju min boll tillslut :D 
 
Rutan - Börja tränade in i sommras, men inte tränat sen dess så vi e väldigt nya o tyckte endå vi fick till några fina, men ska börja med target då han hamnar väldigt långt fram i rutan, men ställandet gjorde han skit snyggt flera gånger utan kommandot :D
 
Freesbie - lika galen som vanligt ;) men börjar fånga dem bättre o va allmänt bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0