visste ni att...

* olle föredrar o ligga inne ist för att gå på promenad
* han är min första hund, gjort en miljard fel o drf har de tagit den tid de tagit o komma ditt vi e idag
* han älskar o träna, packar ja väskan sitter han nästan i den xD
* hans bästacbästisar är Milo, Douglas o Iza
* olle e en osäker kille
* rädd för höga ljud
* får ren panik av raketer
* olle har varit en "s.k" problemhund
* han älskar bollar, hans favorit e en röd kongboll
* är han lös o man passerar fotbollsplanen sitter han utanför o väntar på att någon ska öppna xD
* ja hatar o ta kontakt me nya människor (drf ja dragit ut på jobbsökandet)
* mitt dröm jobb är att jobba i tullen med knark hundar o stoppa smuglingen :D
* ja kan inte engelska, drf kan ja inte få mitt dröm jobb...
* jag låg alltid över pappret när ja skrev saker i grundskolan, så ingen kunde rätta min stavning, skäms ön idag över mitt handikap
* mitt liv krätsar kring dem 4benta efter dem kmr dem 2benta
* ja vill fkytta till falun, leksand eller smålan, västra götaland
* ett liv utan hund är inge liv värt o leva
* ja kmr ofra allt för olle ska slippa sin allergi《3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0