Ätstörning? kalla de va ni vill....

Kl är snart 2 o här sitter ja med med musik i lurarna o olle ligger nära intil o sover så sött<3!
Mitt liv känns bara skit just nu... Jag har hamnat i samma spår igen, ja äter lite gran 1 gång om dagen, ja får i mig lite middag men det e de enda ja äter, o ibland lägger ja mig o bara vill spy efter maten.
När ja vaknar o går upp är ja inte hungrig, ja känner mig inte hungrig förren vid 17-18 tiden, o då får ja i mig lite, då ja e så jävla kräsen desutom så går inte allt ner, o då väljer ja o inte äta alls ist...
 
sen somnar ja mitt på dagen då ja inte har någon energi till att vara vaken! o då är man inte trött när man bör sova..
o där emellan tränar ja o umgås med Olle!
en dag kommer min kropp säga emot helt! man kan inte leva ett aktivt liv o sen svälta sig själv...
 
Livet är inte lätt, ja kämpar emot detta skit, ja har gjort de sen jag var 14år, i 6-7år har ja haft sånna här perioder som är olika långa....
Att man kan vara så dum som 14åring att sätta sig i denna skit pga mobbning.
 
När man själv börjar bli rädd att man endag bara ska falla ihop, då är de ila...
ja hoppas kunna komma snart på bena igen o kunna ÄTA igen...

Kommentarer
Postat av: Matilda o Bella

Svårt att tänka sig in i det då jag är en sån person som äter, äter och äter! Kanske kan bli bättre om du äter typ en tugga av en macka sen väntar du en halv timme och äter en tugga till så kroppen får i sig lite energi :)

Jag har absolut ingen aptit på morgonen men då försöker jag äta ändå även fast det verkligen känns som att man ska spy! Att "äta" soppa kan hjälpa då det är inte lika svårt motstånd att svälja och så. Att några jävla idiot jävlar har mobbat dig fattar jag inte men låt inte din hälsa påvärkas för att ett par idioter inte fattar att dom är helt dumma i huvudet! Tänk såhär att du är söt, snäll, du har en fantasktisk hund, gör det du älskar! Och om du har svårt att äta vissa perioder så bevisar det att du är mänsklig och har känslor! Ta det lungt och äter när du känner för det sålänge du äter nått! <3

Svar: tack för dem fina orden, dem värmer verkligen <3!!!!
Elin Albertsson

2014-07-01 @ 16:43:29
URL: http://Svanstippar.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0