En dålig runda!

Idag mötte vi upp Tove med Iza och Chris med Molly vid klubben, men den va uthyrd o va IPO träning, så vi fick åt med i chris bil så åkte vi ut till bruks ist.
Vi började med att bygga en rallybana med blandade skyltar från nybörjar o fortsättnings klassen, där emellan skällde olle ut två stackars labradrorer som råkade kolla åt hans håll ;) 
 
sem va de vår tur o vi skulle köra, de kunde ju inte gå sämre, han gick hos mig men fan fokuset hade vi nog glömt kvar någonstans, för de va inte med på plan, irriterad försökte ja ta mig runt banan, vi kom runt o fick till några fina grejer iaf :)
sen så körde vi alla en gång till, andra rundan gick så mkt finare! han tappade fokuset några gånger men inga större missar, han va vid mig hela tiden o lyssnade riktigt bra, några missförstånd, men bara jobba vidare :)
så andra rundan e ja riktigt nöjd över!
 
Sen fickade vi lite, sen gick vi ut o körde lydand, vi körde typ bara läggande under gång ;)
men även 1ans hopp. o dem gick riktigt fint :)
 
sen fick dem busa lite, sen va dem nöjda, men ja tog med mig olle o gick till andra sidan (fan va långt de va xD ja gillar mindre klubbar slipper man gå så långt xD) för att köra agility, satte upp en lätt kombination, körde maxat large för att se hur han hoppade på de (då vi aldrig kör de i vanliga fall) han rev 1, men annars va de inga problem :D
men sen fick han bollen som belöning, så kom han tillbaka o då kastade ja den igen, då sa olle nu e ja klar o travade iväg till dem andra som satt o väntade på oss xD jaja vi va ju klara men han kunde väll vänta på mig ;)
 
annars va han lös under lydads träningen o lyssnade finnt, så de känndes väldigt finnt att han lyssnade så bra :D
o även på agility planen när vi körde lyssnade han bra :)
 
*Film kommer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0