GUNGAN är prio ett nu

Det är för mkt ja vill fokusera på, ja har aldrig varit en "moment tränare" att trgla moment för att få dem perfekta, de har aldrig varit något för mig ;)
men nu har ja drabbas av "pillra på alla moment samtidigt sjukan" *andas elin för fan man kan inte göra ALLT på samma gång*
 
så inom agilityn är de SLALOM o GUNGAN (då balansen kommer komma av sig själv när gungan e färdig. så vi lämnar balansen nu ett tag) är de ja behöver tragla :D
men jag har valt o lämna slalomet oxå o låta de vara som de e (inte de snabbaste, ibland lite mer fart än andra gånger, men han tar alla 12 pinnar iaf) o bara taggla gungan nu tills den sitter :D för de tjänar vi mest på i slutändan!
jag har hittat en bra film som vi kmr följa - https://www.youtube.com/watch?v=HtyODCL28Q4&list=PL1lnykpvp2TKFank2Aejg5HN63IWNXw0Z 
 
vi har kommit till del 2, så om ja mår bättre imorgon ska vi ut o träna gungan, har ca 1.5månad på mig o funkar de inte (för stressa e de sista vi kmr göra) så får de ta längre tid :D för isf springer vi bara förbi gungan o balansen på tävlingen :)
 
Såhär fint har olle tagit gungan - https://www.youtube.com/watch?v=joUPNJEeg9g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0