Hundrastare o Trixträning

Idag vakna ja vid 10, sträckte på mig sen va kl halv 12? hm hur gick de till... xD
aja upp ge olle mat sen ut med honom, sen när vi kom in så lämna ja honom o gick till Astrid o tog en promenad med henne. När ja va påväg till henne möter ja en gammal lärare som bor nära mig hans kommentar "är du utan hund" eller något liknande sa han xD ja bevis på att ja alltid har med mig Olle vart ja än ska xD <3
Hon vart som vanligt glad av o se mig<3 vi träffas ju inte så ofta längre, så vi tar tillvara på myset när vi väl träffas, undrbaraste taxen<3
 
När ja lämnat henne o gått hem så fixade ja lite sen tog ja med mig olle till fältet, en liten del e de inte förvuxet på så vi höll oss där xD o där blev de trix träning<3
o min älskling var super duktig! han va LÖS o de e mkt vilt o luktar mkt gott där!
han försökte sticka en gång, men ja fick tag i honom precis då koppla ja honom o då fick han ligga o ha tråkigt vid sidan av en liten stund, för att sedan vara med igen o då lyssnade han bra igen :)
så vi körde lite trix sen gick vi hem o de e typ de vi gjort idag ^^
 
Tanken va att dra till klubben imorgon, men vi skiter i de o blir hemma ist, blir kanske gungträning här hemma, o kanske träning på pilatesbollen eller bara vila, vi får se vad morgondagen har att erbjuda :)
 
Ett litet rådjur stod o tittade på oss när vi va påväg mot andra delen av fältet där de inte ser ut såhär ;)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej. Hittade till din blogg när jag letade efter en flyball-kastare. Såg att du köpt en från Grizzlyzoo och tänkte höra vad du tycker om den? Skulle du rekommendera den? Kul och inspirerande blogg du har :)

Svar: Hej, Nu verkar de inte vara så att alla låter så som min tyvärr gör, då Olle e skott rädd o den ger ifrån sig ett högt ljud så e han tyvärr rädd för den... Men snacka med en som har en lika dan som inte alls låter. så e tydligen olika o de e inget man vet om fören man fått hem den, så vi jobbar med att få den till något roligt (o samtidigt då öva lite skotträddsla)Men annars verkar den bra, har ju inte hunnit testa den på riktigt, men sätt andra som gjort de o varit nöjda :)

tack så mkt :D
Elin Albertsson

2014-06-25 @ 21:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0